הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

מחלקת כספים

על המחלקה:

אגף הכספים אמון על הכנת תקציב הרשות השנתי השוטף, שהוא בסיס לתוכנית העבודה השנתית שנבנית ע"פ מתווה מדיניות של ראש המועצה והנחיות משרד הפנים והאוצר, ועל ליווי ואישור תקציבי הפיתוח של המועצה.

 עיקר תפקידו של האגף מתבטא בניהול ואבטחת המשאבים הכספיים (מהכנסות עצמיות וממקורות חיצוניים) למימון הפעילות של הרשות המקומית, שמירה על האיזון בין הכנסות לבין ההוצאות תוך שמירה מלאה על החוקים . ניהול נכון של משאבים אלו מבטיח למועצה  בסיס כספי כלכלי איתן ותזרים מזומנים נאות.

האגף שואף במהלך עבודתו לבצע התייעלות ושיפור השירותים שנותנת המועצה באמצעות  עריכת ניתוחים כלכליים ובדיקת חלופות כלכליות, שיפור מסדי הנתונים לצורך מעקב ובקרה תקציבית.

כמו כן, מבצעת מחלקת הכספים רגולציה על הביצוע הכספי של מוסדות סמך של המועצה, לרבות וועדים מקומיים ומוסדות חינוך, על מנת לוודא תקינות ניהולית של כספי הציבור.

לאגף הכספים כפופות המחלקות הבאות:

  1. מחלקת שומה וגבייה - ניהול מערך הנכסים בתחומי המועצה, בהתאם לנתוני השומה על פי חוק בהתאם לנכס.
  2. מחלקת הנהלת חשבונות - ריכוז וניהול הפעולות הכספיות של מערכת החשבונות ביחידות המועצה.
  3. יחידת רכש וביטוחים
  4. חשבות השכר

לצפייה בחוברת מונגשת המפרטת את כלל השירותים הניתנים

​דרכי התקשרות:

​שם
תפקיד​
טלפון​דוא"ל​
​יהודית אמיר
​גזברית
​08-8508960
Judith@shafir.org.il
​ירדנה שמעון
מזכירה​
​08-8508905
yardena@shafir.og.il

פקס: 08-8501790

שעות פתיחה: בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 בתיאום טלפוני


מחלקת כספים