הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

פנייה למוקד המועצה

פעילות המוקד

תפקיד מוקד המועצה הינו טיפול בפניות הציבור אודות מפגעים ותקלות בכל המערכות. המוקד מקבל את הפניות בכל שעות היממה במשך כל השנה, מעבירן לטיפול המחלקות השונות במועצה בהתאם לסוג המפגע, ומוודא את גמר הטיפול.

במוקד המועצתי ניתן גם לקבל מידע על פעילות המועצה  ומוסדותיה.

יצירת קשר עם המוקד

ניתן ליצור קשר עם מוקד המועצה בדרכים הבאות:

  1. באמצעות חיוג מטלפונים במועצה  - 109.
  2. באמצעות חיוג מטלפונים סלולאריים ובחיוג מחוץ למועצה -  08-8600733
  3. פתיחת פנייה באמצעות אפליקציית 'שפיר שלי'
  4. טופס מקוון - ניתן גם למלא את הטופס המצורף להלן ולשלוח אלינו.

הנחיות לציבור

  1. לגלות עירנות ותשומת לב למפגעים ותקלות ולדווח בהקדם.
  2. למסור למוקדן את מלוא המידע הנדרש.
  3. להשאיר שם ומספר טלפון לבירורים נוספים לפי הצורך.

כונני המחלקה לשירותים חברתיים

  • חנה לוי –      054-3377578
  • שולמית בן ישי - 050-8854138
 

אפליקציית שפיר

באמצעות הטלפון הנייד שברשותכם תוכלו לדווח בזמן אמת על כל מפגע או סכנה ברחבי המועצה, לשלוח פנייה למועצה לבירורים בנושאים שונים, לקבל הודעות ועדכונים ישירות לטלפון הנייד ולחייג למחלקות השונות במועצה בלחיצה אחת.

כיצד מתחברים?

חפשו "שפיר-נט" בחנות האפליקציות, הורידו למכשיר הטלפון שלכם ולאחר תהליך הרשמה פשוט תחוברו.

"תחומי עניין" - בחרו באלו נושאים אתם מעוניינים ותוכלו לקבל עדכונים והודעות בזמן אמת מהמועצה.

ב"שפיר שלי" תמצאו מידע אודות אירועים מתוכננים, דרכי התקשורת ומידע על נקודות עניין חשובות בשפיר.

באמצעות "דיווח למוקד " - תוכלו לדווח בכל עת על מפגעים. בחרו בקטגוריה את המילה המתאימה וההודעה תשלח ישירות לאיש המטפל.

ב"איזור האישי" תוכלו לעקוב אחר הדיווחים שלכם, ולהתעדכן בשירותי המועצה.

טופס מקוון


פנייה למוקד המועצה