הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

פנייה למוקד המועצה

פעילות המוקד

תפקיד מוקד המועצה הינו טיפול בפניות הציבור אודות מפגעים ותקלות בכל המערכות . המוקד מקבל את הפניות בכל שעות היממה במשך כל השנה, מעבירן לטיפול המחלקות השונות במועצה בהתאם לסוג המפגע, ומוודא את גמר הטיפול.

במוקד המועצתי ניתן גם לקבל מידע על פעילות המועצה  ומוסדותיה.

יצירת קשר עם המוקד

ניתן לפנות למוקד המועצה בדרכים הבאות:

  1. באמצעות חיוג מטלפון קווי - מספר 109.
  2. באמצעות חיוג מטלפון סלולארי ובחיוג מחוץ למועצה -  08-8600733
  3. פתיחת פנייה באמצעות אפליקציית 'שפיר שלי'
  4. טופס מקוון - ניתן גם למלא את הטופס המצורף להלן ולשלוח אלינו.


הנחיות לציבור

  1. לגלות עירנות ותשומת לב למפגעים ותקלות ולדווח בהקדם.
  2. למסור למוקדן את מלוא המידע הנדרש.
  3. להשאיר שם ומספר טלפון לבירורים נוספים לפי הצורך.


כונני המחלקה לשירותים חברתיים

  • חנה לוי –      054-3377578
  • שולמית בן ישי - 050-8854138

 

אפליקציית שפיר

באמצעות הטלפון הנייד שברשותכם תוכלו לדווח בזמן אמת על כל מפגע או סכנה ברחבי המועצה, לשלוח פנייה למועצה לבירורים בנושאים שונים, לקבל הודעות ועדכוניםישירות לטלפון הנייד ואף לחייג למוקד בקליק.

כיצד מתחברים?

חפשו 'שפיר' או 'שפירנט' בחנות האפליקציות, הורידו את האפליקציה למכשיר הטלפון שלכם ולאחר תהליך הרשמה פשוט תחוברו.

באמצעות 'דיווח למוקד' - תוכלו לדווח בכל עת על מפגעים. בחרו בקטגוריה את המילה המתאימה וההודעה תשלח ישירות לגורם המטפל.

ב'אזור האישי' תוכלו לעקוב אחר הדיווחים שלכם, ולהתעדכן בסטטוס פנייתכם.

לחצן המצוקה מאפשר לבחור שלושה מספרי טלפון איתם ניתן ליצור קשר בלחיצת כפתור אחת.

בעתיד ניתן יהיה להתעדכן בתחומי עניין ואף לקבל עדכונים והודעות בזמן אמת מהמועצה.

טופס מקוון

 ניתן לפנות למוקד באמצעות טופס מקוון

פנייה למוקד המועצה